rychly baner bakalari final green light

                                                  rychly baner jidelna final green light

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

                                                      rychly baner kontakty final green light

                                                      rychly baner rozvrhy final green light

Přehled akcí

po 13 kvě, 2024 - školní dvůr
út 14 kvě, 2024 - školní dvůr
st 15 kvě, 2024 - školní dvůr
čt 16 kvě, 2024 - školní dvůr
pá 17 kvě, 2024 - školní dvůr
so 18 kvě, 2024 -

Virtuální prohlídka

 

zskarlovkanb

Akce
úterý, 29 duben 2014 14:29

Informace k zájezdu do Anglie

ZÁJEZD DO ANGLIE – ZÁKLADNÍ INFORMACE:
Termín: 19. 5. – 22. 5. 2014
Zájezd pořádá: Školní zájezdy – www.skolnizajezdy.cz
Doprovod: průvodkyně zajištěná CK + 2x pedagogický doprovod


CESTA proběhne autobusem – jako cestovní doklad lze použít jak vlastní cestovní pas, tak i (u žáků nad 15 let) OP. Případné vyřízení cestovního pasu prosím nenechávejte na poslední chvíli (lhůta pro vydání bývá 1 měsíc).

pátek, 25 duben 2014 08:38

Nové fotgrafie ve fotogalerii

Do fotogalerie byly přidány nové fotografie. Prohlédněte si, jak 6.C bojuje s pákou ve fyzice. Podívat se můžete také na fotky z velikonočních dílen, které proběhly na 1. stupni.

V příloze naleznete seznam rostlin, určených pro poznávačku. Každou středu ve 14:00 hodin si můžete své botanické znalosti ověřit, vyzkoušet, procvičit.
Setkávat se budeme v přírodovědné učebně.

Mgr. Sirotková, Mgr. Šafaříková

 

středa, 23 duben 2014 18:31

Angličtina - projekt 8. tříd

Tento týden 8. ročníky dokončily projekty z anglického jazyka. Tyto projekty se týkaly nejslavnějších památek Londýna (Londýnské oko, Buckinghamský palác, aj.). Žáci byli rozděleni do několika skupin. V rámci každé skupiny měl každý žák svou úlohu, které se s vervou zhostil. Někdo vyhledával důležité informace z autentických zdrojů, jiný se staral o překlad nebo o design výsledné práce. V průběhu celého projektu byla u žáků rozvíjena samostatnost, kooperace, práce s různými zdroji, se slovníkem, atd.